Men glad vår, då..

Snart ska jag gå och jobba. Höll på att få en smärre chock när jag kollade på termometern, - 10 grader. Ändå brukar vi på berget alltid ha det varmare än alla andra. Så kallt har vi inte haft många gånger i vinter, och så får vi det den 22:a mars. Sjukt.

I dag jobbar jag delad tur. I pausen ska vi åka till mormor och morfar och äta påskmat. Lyxigt! Jag längtar så mycket efter lax och sill. Och ägg såklart. Men först blir det några timmar på jobbet. I dag ska jag jobba med kollegan som jag trodde jag skulle slippa med nya schemat. Men det ska säkert gå bra. Vi har inte träffats på flera veckor så hon har säkert massor att berätta. Vi har envägskommunikation. ;)

Dagens färg på färgveckan är gul. Jag har försökt kollat runt för att hitta något gult men det var lättare sagt än gjort (förutom kycklingar då..) Gul är inte en av mina favoritfärger. Men I´ll keep on looking!

Glad Påsk på er alla, hoppas ni får en fin dag! :)

KRAM

image574 Lånad från fotoakuten

Föresten, vilken drömfinal det blir i Let´s dance!

Kommentarer
Postat av: Nergårds-Emma

Ja, det är ruskigt kallt ute idag. Vi tog en promenad på stranden och jag höll på att frysa ihjäl!
Ha det så trevligt ikväll, speciellt i jobbpausen :-) Glad Påsk!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback