Svart fredag + märkliga ägg

image572

Älskad nattlampa. ♥

Den här lampan gjorde min pappa till mej när jag var liten. Jag har alltid tyckt om den mycket! Den sprider ett sånt mysigt ljus genom glaskulorna. Tonåringen hade den på sitt rum när hon var liten, och nu står den i fönstret på småisarnas rum. We like!

Mer svart hos
Nilla

(Skulle man ta ett kort på mitt sinne nu skulle det också vara svart. I bland fattar jag inte hur vissa tänker.. Som nu tex. gå i väg och träna mitt i påskstädningen.. Jiiisus.)


I morse gjorde jag mystiska ägg till småisarna. Det blev såklart succe och många funderingar! :)

image573

Kika in hos Emen för att se hur man gör. Tack för tipset! :)

Nu önskar jag alla en riktigt GLAD PÅSK!! Vi ses säkerligen under påsken, jag ska ju mest hänga på jobbet.. Förhoppningsvis blir det lite lungt ibland.

KRAM

Kommentarer
Postat av: Nilla

Men vilken tuff lampa! Duktig pappa du har!
Glad Påsk!

Postat av: Lotta

vilken cool lampa!!!

2008-03-21 @ 16:39:31
URL: http://www.gottablandat.wordpress.com
Postat av: Camilla

Wow, vilken utsikt ni har där på berget! :)
Kram och glad påsk! :)

2008-03-21 @ 20:42:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback