Veckan som kommer..

I veckan..


..ser
inte på mello iaf. Känns lite tomt! Men i morgon måste jag komma ihåg att titta på 100 höjdare. :)

..lyssnar alldeles för mycket på Poodles och E-type misstänker jag. Svårt att undvika när O. spelar det jämt.

...läser jag mest tidningar. Och barnböcker

...surfar jag på mina favvobloggar, och lite shoppingsidor.

...shoppar lite påskpresenter till ungarna. :)

...äter förhoppningsvis bättre än vad jag har gjort i helgen. Tjock-A! Fast lite påskmat och godis kommer nog att slinka ner..

...dricker vatten mest. Men ska försöka dricka lite grönt te!

..jobbar jag min mastodontvecka! Tyck synd om mej! Må, ti, on, to, lö, sön, och så måndag också.

..bävar jag för arbetsveckan. Usch!

..måste jag försöka få någon ordning någonstans i hemmet iaf..

..njuter jag av mina nära och lära. Påskmaten! Vårsolen hoppas jag

..tänker jag efter två gånger innan jag öppnar munnen.

Ha en bra vecka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback