Höst

Helt plötsligt är det höst. Vad hände? I måndags när jag cyklade till jobbet före 7 var det 17 grader. I lördags var det 9 grader samma tid. Brrr..

I dag börjar min teenie i gymnasiet. Det är inte klokt! :) Hon var lite pirrig när hon gick hemifrån. Vem är inte pirrig? ;) Jag är pirrig å hennes vägnar. Min lilla gumma! Kan inte fatta att hon är så stor!
 
På onsdag börjar L. ettan. Det är också stort! Hon har bestämt att hon ska ha knästrumpor på sej första dagen i skolan, för det hade jag när jag började i 1:an. (1980) ;) Fast träskor med Miss Piggy har hon inte önskat sej ännu. ;)


Extremt suddig bild.. Men ni ser lite hur jag såg ut.. ;) Värsta Dagens outfit-posén. *hahaha*

Nej, nu ska jag bädda rent, hänga tvätt, köra tvätt, plocka undan, gå till fritids med papper, gå över stan och handla något till L. tills på onsdag, gå till M. och hämta mina älsklingar! ♥♥ Sen börjar livet igen! :)

Lite musik:





Hell yeah!

Kommentarer
Postat av: Smilla

Ja usch visst har det blivit kallt :( Är nog höst vare sig man vill eller ej. Middagen åts ute men inlindad i filtar ;)

Min dotter börjar i morgon och hon är också pirrig ;)

kram

Postat av: C a m i l l a

Mmm, gillar också Pink! Den låten är grym...

Och ja, vad ska man säga - du såg ut som en riktig liten 70-talspärla. ♥

Kram!

2009-08-19 @ 08:22:57
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback