I veckan..

..ser jag: Mello, Lets dance och Mästarnas mästare. Säkert något mer.

..lyssnar jag: till mitt hjärta. Och Winnerbäck! :)

..läser jag tidningar. Barnböcker. Bloggar

..surfar jag mest runt på mina favoritbloggar

..shoppar jag antagligen bara mat. Jag har blivit en usel shoppare!

..äter jag inget godis. Hoppas jag. En wienersemla måste jag bara ha!

..dricker jag vatten och te (som jag vid 35 års ålder lärt mej att dricka!! ;))

..jobbar jag må, ti, fre, lö, och sön.

..bävar jag för besöket på ögonmottagningen! Usch!

..måste jag ringa J. ♥

..njuter jag av två och en halv lediga dagar.

..skrattar jag åt stupidos! ;) *hahahaha*

..tänker jag efter lite innan jag bestämmer mej.

Ha en bra vecka! Kram!

Kommentarer
Postat av: Mija

Semlor kan jag bara inte motstå.. ;)

Har ätit tre allaredan..

SÅÅÅ mumsigt!!



;)



Blir lite extra träning sen bara.. ha ha ha..



KRAM

Postat av: eLIN

Hej

Mmmm BULLAR!

Snattar med denna grejj och fyller i jag med :)

2009-02-12 @ 12:31:19
URL: http://www.starshine.dk/elin/wp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback