Söndag, fast onsdag



Hur kan något så enkelt vara så sjukt söt. Lillebror har ritat en kanin. Jag tror jag ska tatuera den på ryggen! ;)

Så var det slut på jullovet. I morgon kör skolan i gång för tjejerna. Själv tycker jag att jullovet har gått alldeles för fort. Jag hade ju lyckats pricka in de intensivaste veckorna på schemat över jullovet. Värdelöst! Jag har jobbat alla helgdagar uton annandagen + att jag jobbade vanliga helgen mellan jul och nyår. Liite synd är det om mej, när man tänker efter. ;) Sympati, tack! ;) I dag har jag varit ledig. Jag och mina tjejer har varit på stan och fikat. Jag var på semmeljakt, men semlorna var slut överallt! Gaddammit! Men i morgon ska jag städa bort julen, och då får mina pojkar gå ut på semla-jakt till mej! ;)

Jag vill ha en semla! ♥

Kommentarer
Postat av: Åsa

Det är ju en perfa tatuering! :)

2009-01-07 @ 20:47:33
Postat av: Pippi

O:s kanin blir jättefin som tatuering. Apropå jobbandet så är det lite synd om dig som inte varit desto mer ledig under alla dessa högtider. Men det är inte lika synd om dig när lönen kommer :)

Postat av: Linda

Kaninen skulle bli en unik tatuering, ingen annan skulle ha en likadan. =)



Men jättefin kanin ju. Kramar

2009-01-08 @ 09:17:45
URL: http://idaliza86.blogg.se/
Postat av: C a m i l l a

Du är värd en semla!!!

Och lika synd är det om mig, som kört på hela jul- och nyårshelgen då alla andra varit lediga... Trök!

Kram!

2009-01-08 @ 11:10:35
URL: http://www.camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: Mija

Åh så söt!

Min dotter brukar rita änglar till mig... De är också så fina att jag faktiskt har funderat (på allvar) att tatuera in en av dem..



:)



Ha det gott och smaska på! Semlor är underbara!

2009-01-08 @ 14:40:04
URL: http://mammamija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback