Snyft

Läste precis att Michael Jackson har dött. Jag blev alldeles chockad. Han kommer alltid ha en speciell plats i mitt musikhjärta. Jag kommer i håg att min storebror hade köpt Thriller och jag blev helt såld! Åh, vad jag tyckte den skivan var bra! ♥
 
Sedan lyckades jag vinna en biljett 1988 när han var i Göteborg. Den konserten var helt fantastisk! Om jag var såld innan var det ingenting vad jag blev då. ;) Sedan svalnade kärleken med åren, men Thriller och Bad är fortfarande skivor jag tycker mycket om. Och tänka på konserten gör jag också ibland, med ett leende på läpparna. :)


Kommentarer
Postat av: C a m i l l a

Tragiskt! Men själv gillar jag inte Micahel Jackson, har aldrig gjort.

Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback