Jobbä

Nu sitter jag på jobbet. Det är verkligen mycket att göra..NOT!

Jag är ganska pigg, men jag skulle inte ha något emot att krypa ner i en skön säng. Det är tröttsam att inte ha något aatt göra... Hehe! Nej, jag menar MYCKET att göra! ;)



Nattens skratt.. Kommer till en boende. H*n har en anhörig där. Jag är jättehes och täppt i näsan och pratar väl på så gott jag kan.

Anhörig: Vilken fin röst du har. Så mjuk och fin. Det måste du väl fått hört många gånger??

Jag: ??

*hahahaha* Whiskeyröst är för lindrigt mot hur jag låter nu.. ;)



Uppdatering 06:40: Det har gåt jättebra att jobba. Har inte varit så trött alls. Skönt! Jobigast var att jag jobbade med en som bara pratade och pratade HELA tiden. Hela tiden. Det blir ganska tjatigt när man jobbar från 20.45- 07.07. Jag menar sitter någon med en tidning för hela ansiktet och bara svarar "Mmm" och "jaaahaaa" så kanske man ska catcha driften att personen i fråga inte vill/orkar prata just då.

Nu får jag gå hem och sova snart. När alla andra ska gå till jobbet. Just det är en jäklig skön känsla! :)

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: JoVi

hihi Tur du får vila upp dig på natten nu när du är förkyld då ;))

Postat av: C a m i l l a

God kväll! Jag har fnissat mig igenom dina inlägg här... hi hi... Men alltså, jag fattar att du inte orkar prata och umgås med folk då du jobbar natt. Jag orkar knappt prata med mina kollegor på morgonen då jag kommer till jobbet. Måste vakna först.

Också så måste jag säga att du har grymt snygg, prickig bakgrund!

Din röst kan jag tyvärr inte uttala mig om. ;)

Kram!

2009-03-25 @ 20:01:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback