Barn av 70-talet


Sötaste träskorna. :) Tänk att jag har haft de här på mina fötter. Inte konstigt att jag drömmer om ett par träskor nu igen. :)
Vi har varit hos mormor och morfar idag. Mormor höll på att städa bland gamla kläder och skor. Hon tänkte kasta massor som jag och L. _absolut_ fick lov att spara. Bla dessa. :)


Fick lov att lägga dit en tändsticksask för att ni verkligen skulle se hur små de är. Strl. 23.


Hur coola är inte de här Adidas-skorna? :) Heja Sverige!


Höll på att skratta ihjäl mej åt de här farbror-skorna. De hade min brorsa ärvt av våran stor-kusin. Tror brorsan aldrig använde dem. Av förståliga själ. ;)


O. roffade åt sej en brun jacka som min brorsa haft. Den passade honom jättebra! :) Han blev så cool, tyckte han.


Jag är inte bara ett barn av 70-talet utan även ett barn uppvuxen vid en sjö. Det går liksom inte att hejda, jag måste i vattnet! :) Det var kallt.

Kommentarer
Postat av: Josefine

Åh, exakt sådana vita tofflor hade jag också! Blir ju nostalgisk!

Postat av: Nilla

Vilket härligt inlägg!

2009-05-25 @ 17:04:19
URL: http://tankebubblor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback