Lattjo helg

I helgen har jag fått många goda skratt. O. har varit i sitt esse. Roligare unge får man leta efter. :)  Det började med när vi skulle gå in på dagis i fredags morse.

O: Jag undrar vilken fröken det är idag?
Mamman: Jag vet inte. Det kanske är Britt-Marie?
O: Ja, det är Brittmarie. Jag såg hennes smala lilla rumpa.

*hahahaha*

Sen när vi tittade på Idol.

Towe: I wish i was a punkrocker....
O: Vaddå PANNKAKA??

Jag och tonåringen  höll seriöst på att skratta i hjäl oss. Det lät så himla roligt. Så nu sjunger vi hela tiden "I wish I was a pannkaka with flowers in my hair". Hahahaha.

Sen har O. kommit på en ny sak. Det kallas "Lattja med rumpan". Det går till så här att man vänder rumpan mot någon sen rullar man på höfterna (som om man jockaj jockjing, hälsar O.) Får man till det riktigt ordentligt kan man lägga av en fis också, då blir det extra coolt. ;))

O. lattjar med rumpan!

Sen har vi flyttat om, så nu bor L. i lilla rummet. Det blev såååå mysigt! O.s rum (det som de delade förut) blev så otroligt stort! Herregud, vilket utrymme! (Bilder kommer!)

Ang. att tapetsera själv. Kankse skulle jag klara det själv. Men det är ju så högt i tak här. Det är det jag tror är så jäkla svårt. Eller läskigt! ;)

Kommentarer
Postat av: Linda

Hehe, vilken helg. Ja, bilder vore kul att se hur det blev med rummerna. :) Kram

Postat av: Anonym

Det är härligt med barn ♥

Höjder fixar sig med en stabil pall från IKEA http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/40093238 :) Det är svårt att känna sig höjdrädd på en sådan, ens fast man i normalare fall gör det. Fråga mig - jag vet ;)

Kram!

2009-11-15 @ 17:08:00
Postat av: Smilla

Barnen är ibland bara för roliga =)

En pannkaka med blommor i håret är väl helt OK ;)

Ha en trevlig söndagskväll.

2009-11-15 @ 19:31:45
URL: http://smillasplats.blogg.se/
Postat av: Camillas dagar

Ha ha ha... Din son är verkligen en rolig liten godbit. Pannkaka! :-D

Mysigt med både ommöblering och tapetsering. Här står det mesta stilla för tillfället, jag väntar på energi att fixa Felix rum. :)

Kramelikram!

2009-11-15 @ 21:23:56
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback