Tomt!

Jag kan inte fatta grejen med att vara barnledig. För det mesta jobbar ju jag när barnen är hos M. (Tackålov). De åkte till M. i går. Vi delade på höstlovet. Jobbar kväll i dag och jag har inga barn hemma. Egentligen skulle jag bara behöva vara hemma och ta det lugnt. Men det kan jag inte. Jag får ingen ro i kroppen när jag inte har några barn hemma. Sån är jag. Så jag och tonåringen ska gå ner på stan och äta lunch. (Ja, tonåringen är hemma, men hon behöver mej inte så mycket. Det är inte så att hon ropar mamma tre gånger i minuten eller ber mej leka skola med henne. Eller lyssna på henne när hon pratar häftig engelska.. ;)) Sen ska jag gå till jobbet och vara med på personalmöte, trots att jag inte behöver. ;) Jag är för fan inte klok. Hjeeeeelp! ;)

I natt drömde jag om min kommande klassfest. H-e-r-r-e-g-u-d! Jag hånglade med min fd sambo, jag hånglade med ett fd "hugg" som min fd. sambo absolut inte tål. (En gång för längesedan slogs de tillåmed om min gunst. Det var innan kak- och bakbegäret slog till.. ;)) Sen slog jag till och hånglade med LASSE KRONÉR! Tror ni jag var i chock när jag vaknade!? ;) Han är ju mycket äldre än mej, och platsar inte på min klassfest! ,)



(Förlåt Lars, jag kunde inte låta bli!)

Nu ska jag väna på att teenien ska bli klar så vi kan gå på stan. Har jag tur så hinner jag få lunch. ;)

Ha en bra dag!



Kommentarer
Postat av: Camillas dagar

Ha ha ha... vilka härliga drömmar! :) Lasse Kronér, är inte han död? Nej, det var Uffe Larsson kanske? Jag blandar alltid ihop dem.

Jag har en magkänsla av att allt kan hända på den där klassfesten. Bikt på bloggen är obligatorisk!

KRAM och hoppas du får hem dina barn snart.

Postat av: Åsa

You like it a lot.. erkänn.. Lasse KRONER forever in your heart! Å jag undrar, var det fd. sambo nr 1 eller 2? Kan visserligen INTE tänka mig nr.1 att slåss.. Segla in på msn nån dag mitt lilla hjärta! :)

2009-10-29 @ 17:57:14
Postat av: JoVi

HAHAHAHA Va gött att du hånglat med Lasse K :D



Säger som Camilla: BIKT! ;)

2009-10-29 @ 21:14:35
Postat av: Amlon

Camilla: Hahaha! ;) Näe, Lasse lever! Jag hoppas det blir kul på klassfesten! Sist hade vi hysteriskt kul! ;) I morgon kommer mina älsklingar hem. Skööönt! KRAM!



Åsa: I just LÖÖÖV it! ;) Naturligtvis var det dramaqueen nr 2 som slogs, med F om du minns honom!? ;)



JoVi: Hihi.. Bikt kommer, jag löövar! :)

2009-10-29 @ 21:54:56
URL: http://amlon.blogg.se/
Postat av: Madde

HAHA! Jag kan se dig och Lasse sitta i en vrå och hångla!! En bild som jag gärna vill bli av med kan jag säga!!!

2009-11-03 @ 14:39:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback