Leopard och spöken

I dag har jag och flickorna varut ute på lite shopping. Mysigt! Jag hittade faktiskt en blus som jag funderar om jag ska ha när jag ska på galäj. Den var helt chockerande leopardmönstrad. Vad är oddsen på att jag skulle köpa en sån? ;) Men jag blev kär i den. Oh my god, jag är en leopardtant! ;) 


Syns lite dåligt kanske.. Kaffebröd made this body! ;) 

Tonåringen shoppade endel, som vanligt. ;) Hon fick pengar i förskottspresent av mej. Vi hittade även vinterkängor till L. och en del annat.

När vi kom hem gjorde vi lite spöken. :)



Aprårpå spöken. Det spökar ganska mycket på jobbet nu igen. Tre grejer hände i helgen när jag jobbade.

1. När vi kom in till en boende på morgonen stog radion i köket och spelade på jättehög volym. Den boende har inte en chans att komma upp och sätta på radion. Inte heller hade nattpersonalen satt på den heller. Det finns absolut ingen naturlig förklaring!

2. När vi kom in i ett rum där vi har våra pärmar som vi dokumenterar i, så låg alla pärmarna från en av hyllorna på golvet. Mystiskt!

3. När min jobbar kompis skulle gå in i ovannämnda rum en annan gång så hörde hon att någon grinade. Såklart var det ingen där.

Iiiiiih!

Nu ska jag göra lite nytta. Sen blir det soffan.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Nu kommer du hit innan du tantar till dig ytterligare så att man inte känner igen dig.. ;) Sköja bara.. du ser ju HET ut som vanligt! Spökhistorierna.. hilfe säger jag bara!

2009-10-27 @ 20:46:38
Postat av: Linda

Fin blus och spöken :)

Usch, va läskigt.



Kram

Postat av: JoVi

Nice outfit!



Har heeeeelt naturliga förklaringar på allt spökeri:



1. Minikort strömavbrott

2. Miniliten jordbävning

3. Vätska bakom trumhinnan



1 och 3 har jag själv provat hihi

2009-10-28 @ 09:50:57
Postat av: Camillas dagar

Amlon du är jättefin i din leopardis! Jag önskar att jag också hade lite mer kurvor. Suck!

Läskigt med spökerierna på jobbet...

Kramar!

2009-10-28 @ 13:29:13
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Madde

Du är jättefin i blusen.

Men hua för att jobba på ditt spök-jobb... alltid varit spöken där?.. Du får ringa Ghostbusters;-)

2009-10-28 @ 14:21:39
Postat av: Amlon

Alla: Tack raraste! :) Vad glad jag blir! Kram!



JoVi: Tror inte på dina teorier. ;) Skulle det varit strömavbrott så skulle det märks på flera ställen. Likaså jordbävning. ;)

Vad det gäller vätska bakom trumhinnan vet jag inte. Men jag vet att min jobbarkompis har haft problem med öronen iaf. ;) Så det kanske stämmer. Hoppas det! ;)

2009-10-29 @ 10:24:05
URL: http://amlon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback