Hissa och dissa

HISSA:

♥ Melissa Horn. Gud, vad bra hon är! ♥



♥ Anders Bagge. Han gör det värt att titta på Idol igen! Varmare människa får man leta efter!

♥ Höstmys med te och bullar. ;) Höstsol, höstkramar, höstluften!

♥ Gordon Ramsey, tonight on my tv. Jiho! I bloody love him! ;)

♥ Kläderna i affärerna nu. Murrigt och burrigt. I like!


DISSA:

♥ Mej själv, när jag känner att jag inte räcker till till alla så som jag vill

♥ Lårhöga stövlar! Nejnejnejnejnej

♥ Att jag ska jobba i morgon, och torsdag och fredag. Jag vill inte.

♥ 2 mammor på simskolan. Shut up! ;)

♥ Att O. upptäckt Smurfhits. ;) Vi lyssnar ofta på den suveräna låten "Smurfrock - Det är cool, JA!" (Hardrock hallelujah) ;)

Kommentarer
Postat av: Camillas dagar

Mmm, jag hissar och dissar samma som du. Den där uggletröjan har jag letat efter både i Valbo och Falun i dag, men den verkar vara slut. Såå söt!

Ha det så bra vännen!

KRAM!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback