Lediga

Vi har påsklov! :) Jag mår allra bäst när jag är ledig och får skrota länge på mornarna och kvällarna. Men jag är glad att jag har ett jobb att gå till. det vill jag inte vara utan, bara jobba lite mindre.. Typ 35 % eller nåt. *hihi*

I dag har vi bara varit hemma. Skönt. Vi har spelat en massa spel. Barnens favoritspel nu är lätt Svarta Petter. Även monopol tycker de är superkul. Och Honungsjakten.




Jag bytte gardiner i köket. Mina älskade äppelgardiner. :) Mörk bild.. Grått och tråkigt ute.

Varmt och soligt i sinnet. :)




Kommentarer
Postat av: Linda

Skönt att vara ledig. Men jag vill ha ett jobb så att jag kan uppskatta ledighet mer och ha nåt att göra också. Men jag får lugnt vänta till slutet av juni för att kunna jobba då jag har fått sommarjobb. ;)



Kram

Postat av: Smilla

Härligt att spela spel med barnen =) Ledighet känns som man inte kan få för mycket av även om man som mig trivs super på jobbet.

kram

2010-04-09 @ 17:50:40
URL: http://www.smillasplats.blogg.se.
Postat av: Camilla

Japp, 35% låter som perfekt arbetstid! :) Tänk vad mycket annat man skulle hinna och vad välstädat man skulle ha!

Sista natten i lilla Gesunda snart, i morgon blir det björnparken i Orsa. Just nu längtar jag väldigt mycket efter mina sötkatter!

Vi har haft en härlig påsklovsvecka vi också.

Kramar

2010-04-09 @ 23:33:09
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Georgidun

Had to leave my mark, Nice site! Rugzar

2012-05-15 @ 07:56:57
URL: http://georgidun.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback