Vilken resa!

Ja, vad kan man säga. Den här semestern har varit en känslomässig bergochdalbana. Nu känns det så jäkla skönt, men vägen dit var lite småjobbig. Men stänger man en dörr så öppnar sej tusen nya, så känns det just nu. Och jag har stängt den dumma dörren för alltid nu. Bara det gör mej så jävla glad! Äntligen!! ♥ I bland så lyder inte hjärtat hjärnan, men nu är de äntligen samspelat. Det är stort för en känslomänniska som jag.. ;)

Vi har haft det underbart på semestern, trots mina känslostormar. ;) Jag och barnen var i stockholm under några mysiga dagar. Mina älskade, fina barn! ♥

Sen har jag varit ut två gånger också. Bara det är ju inte klokt. Men det har varit så himla kul! I går var jag ut, och idag sitter jag här och småler. :) Livet är bra konstigt ibland.


Mina barn är där uppe! :)


På måndag börjar en ny era på Berget. Då börjar O. inskolningen i f-klass! Min lillbebis ska gå på lekis varje dag och inte vara hemma med mami längre. :( Hur ska jag klara mej?

Saker jag har tänkt göra lediga dagar när alla barnen är i skolan:
♥ Simma
♥ Börja träna på gym
♥ Handla, städa, förbereda mat och annat tråkigt
♥ Ligga på soffan och läsa ibland
♥ Fika med någon ledig kompis (en av mina bästisar ska ju ha en bebis i dec. tex ♥)
♥ Dejta?? :O

Nu ska jag cykla ner på stan och köpa *host* nässpray *host*. Sen ska jag och tonårigen kolla vidare på Vänner. Jag älskar Ross! ♥


Kommentarer
Postat av: JoVi

Jag kan fylla på lite mer:



* Blogga :P



That's it!

;)



2010-08-16 @ 10:38:28
Postat av: Camilla

Ha ha... håller med Jovi! :)

Men du! Jag tycker att det låter jättemysigt både med dejt och träna på gym! Go girl!

Kramar!

Postat av: Linda

Haha.. Jag håller med både Jovi och Camilla.

Kramar! <3

2010-08-17 @ 15:59:40
URL: http://idaliza86.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Skönt att landa! Jag älskar också Ross <3

2010-08-19 @ 12:59:21
URL: http://ansgarssyskon.se
Postat av: Camilla

Hörru din tråkbulle, var är du???

KRAM! ♥

2010-08-28 @ 22:16:23
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: JoVi

Amlon ♥ Fejjan

Amlon ♥ Fejjan

Amlon ♥ Fejjan

Amlon ♥ Fejjan



Jag visste väl det! ;)))

2010-08-29 @ 21:05:14
Postat av: Annika Granstedt

Bra skrivet tycker ja faktiskt

2010-12-03 @ 15:44:57
URL: http://jade.se/reseerbjudanden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback