Vart tar tiden vägen??

Ooj oj vad tiden springer i väg. Jag hinner inte med alls! Hinner inte blogga, hinner ingenting. Ändå är det ganska lugnt i mitt liv just nu. Har det så himla lugnt och skönt, det var längesedan jag mådde så här bra som jag gör just nu. Känner mej stark och lycklig i mej själv. Äntligen har jag landat i allting och det är så himla skönt. Jag klarar mej själv och jag är stark. Frågan är om jag någonsin kommer kunna anpassa mej efter en annan vuxen människa igen. Trivs _alldeles_ för bra själv. :)

Det sket sej med K. Jag tyckte bra om honom, men det var grejer som jag blev mer och mer tveksam till. Hans kontakt med sin fd. fru tex. Så jag la ner  honom. Lika bra att göra det i tid än att falla ännu hårdare senare. Någongång saknar jag hans små visiter hos mej, men bara ibland. :)

Annars lever jag ett rätt "aktivt" singelliv. Jag går ut ibland och det händer alltid något roligt då. En av mina kompisar säger: Jag _fattar_ inte att det alltid händer någonting runt dej. *haha* Och hon har så rätt. :) Sist jag var ute träffade jag en kille som jag kände att han var intressant. Tyvärr kom min karltokiga kompis och skrämde iväg honom. Men jag träffade på honom igen sen. Söt var han. :) Gången innan råkade jag träffa på en av min fd. sambos kompisar och tyckte uppstog. Heldumt. *Haha* När jag var ihop med min sambo gillade vi inte varandra något vidare, iaf så gillade jag inte honom. Men nu såg jag honom med andra ögon. *haha* Men det lade jag ner på en gång. Nästan. ;)

Fd. sambon har blivit sambo igen. Det känns lite ovant. Jag kan inte ringa honom som förr, känner jag. Men ändå är det så skönt att jag slipper "mamma" honom längre. Jag lämnar med varm hand över till hans nya sambo. ;)

Med mina älsklingar är allt bra! L. och M. har fyllt år i november. :) De börjar bli så stora mina ungar.♥ Tur att en kompis just fått en bevis så jag får gosa lite. 



Ha det så bra!♥


Kommentarer
Postat av: Linda

Vad jag är glad för din skull att du mår så bra. :)

Oj, vad det händer grejer när du går ut.. haha. :)



Kramar! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback