Internetlös

Internet på min dator funkar fortfarande inte. Fick hjälp i går, och då funkade det ungefär 20 minuter. Måste tydligen köpa nån ny router. Jag år totalt ointresserad av sånt, jag vill bara kunna komma åt internet och använda datorn till viktiga saker. Hur den funkar skiter jag i. Tur att jag har dataexperter i min närhet. ♥

Äntligen måndag och ledig. I helgen har jag gått på jobbet så benen har kännts som timmerstockar. Det är mycket på jobbet just nu. Så skönt att vara ledig idag. O. och jag ska snart hämta L. Sen blir det badhuset. Det är extra varmt på måndagar, då de har bebis-sim på söndagar. :)  I morgon (på min lediga dag!) ska jag på rehabiliteringskurs hela dagen. Hoppas det är bra! Sen på onsdag är det jobb och andra vaccinsprutan för O. Tjejerna har studiedag och ska vara lediga tillsammans. Mysigt tcker L. :)  Sen på torsdag ska L. till tandläkaren, och sedan ska jag jobba kväll. På fredag jobbar jag min långa dag, till 15.15. *haha*

Fördelen med att inte kunna sitta vid datorn är att jag läser i stället. Just nu läser jag "Skynda att älska" av Alex Schulman. Jag tycker om den! Alex skriver jättebra. Ingen nyhet direkt iofs. Beställde ett gång pocket på Adlibris häromveckan så de kom väl till pass nu. :)

Ha det så bra till vi hörs igen! Kram

Kommentarer
Postat av: Smilla

Här hemma tog A sin andra vaccin spruta i måndags, lite extra trött men annars märktes det inget på honom.

Hoppas tandläkarbesöket gick bra idag.

Ha en fortsatt trevlig vecka.

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback