Bebisarna på plats

Nu känns det som mitt kök igen, för nu är mina bebisar på plats. Dvs...


Mina brickor (några har dock fått flytta in i ett skåp)

Och..

..mina muffinsformar. :)

Innan jag stoppade ner formarna i en låda fick jag lov att nörda mej lite. ;)


Mina mönstrade formar. Mina favvisar är de röda med vita prickar (såklart!), de prickiga och de med muffins osv på översta raden. Och alla på näst nedersta raden. De svarta med bakelser. Alla prickiga. De gröna med stjärnor. osv.


Nörd! :P


Min tonåring jobbar ju på cafe. Det har verkligen sina fördelar. Ibland kommer hon hem med överblivet bröd. Jag grinar _inte_. ;)

Jag måste bara tillägga ang. mitt förra inlägg att min mamma och pappa har hjälpt mej mycket med barnen när jag jobbat kväll, eller hjälpt mej och handla tunga grejer osv osv. Jag är så glad och tacksam för det! ♥ TACK!!!

Kommentarer
Postat av: M

Såg på ett café att de hade muffinsformar i glasburkar - jättefint var det! =) Blir en fin färgkick som man lätt kan variera. =)



kramis

Postat av: Camilla

Åh, här har jag några formar på lager, men annars är det mer så att jag shoppar samtidigt som jag inköper ingredienser till muffins... Visst är du sån som har 100 olika inslagningspapper också? Sånt köper jag i sista minuten på 1-kroneautomat på ICA... =)

Däremot har jag stenkoll på mycket annat... ha ha...

Kramar!

2010-07-09 @ 19:48:59
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback