Nattuggla

Jag älskar att vara uppe länge på kvällarna. Det är så skönt. ♥ Hade jag inte barnen skulle jag nog lätt kunna vända på dygnet när jag är ledig. ;)

I dag drog jag och småisarna till stranden och hade mysigt i flera timmar. Först såg det ut så här..



Sen ett tu tre öppnade sej himlen och det började ösregna. ÖSREGNA! Vi sprang i väg och hittade ett tak att ställa oss under. ;)


Det började till och med spruta upp vatten ur gatbrunnarna. När vi kom hem var det en stor sjö i mitt sovrum, för där har jag alltid fönstret öppet på max. ;) Balkongen ska vi inte ens prata om. Dynorna lär inte bli torra på någon månad.. ;)

När vi kom hem var det strömavbrott också. Sen kom tonåringen hem från sitt sommarjobb. Hon hade varit ute när ösregnet kom. Så hon skulle springa in. Hon halkade och slog sönder leggingsen och knät. Skrapsår på armbåge och lite varstans. Senare snubblade hon på någon diskvagn och slog i stortån och började blöda där med. Min lilla storgumma! ;)

Den här veckan har varit en bland de konstigaste i mitt liv, men jag tror jag kan vänja mej. Det är inte så dumt det här som händer på Berget. Men ovant är det, och helt konstigt. Mer kan jag inte skriva om det, tyvärr.

Jag kan inte fatta att jag har semester. Äntligen! ♥


Kommentarer
Postat av: Linda

Då hade ni mer regn än oss, även om det regnade så var det inte lika mycket som ni hade.



Stackars tonåringen.



Oj, va spännande det lät det som händer på berget, även om jag inte vet det handlar om.



Kram! <3

Postat av: Camilla

Det låter spännande och positivt! :)

Nu har jag kollat alla mina 4 inkorgar, men inget mail från dig...

Du kan väl bara göra ett anonymt inlägg hos mig på bloggen med ditt efternamn, förnamnet vet jag.

Testar att lämna min e-post nu hos dig.

Kramar!

2010-07-18 @ 14:27:26
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback