Glada dagar alltid


Så här ser det ut för jämnan på Berget nu för tiden. Balkonghäng och mys. Gosungar och lat-mamman. ;)
Det är guld att renovera köket. Jag _måste_ ta igen mej. Jag kan inte hålla på i 190, som vanligt. Nu är de inne på fjärde (och sista) veckan, men jag fattar att de aldrig kommer hinna klart den här veckan. Ändå har de kommit längst på i mitt kök.
 I dag har jag ätit e riktig gourme-måltid. Min gulliga mamma hade lagat köttfärssås och kom upp med till oss. LYCKA! Jag har längtat ihjäl mej efter köttfärssås! ♥ Å det visste förstås mamma! :) Gulle! ♥


Jag har slagit in lite paket som vi ska ge fröknarna på dagis när O. slutar. (!!!!!)


Köpte varsitt enkelt litet hjärta åt fröknarna. De är värda ett hjärta av guld, men det blev ett vitt i stället. ;)

Nu har jag äntligen bokat semester. Det blir Stockholm, som vanligt! :) I början av augusti drar jag och barnen iväg på äventyr. Längtar efter storstan (och hotellfrukost ;) )! ♥

Nu måste jag kolla på fotboll! ♥

Kommentarer
Postat av: Linda

Kan vara skönt att ha balkonghäng och lata sig lite. Vilken snäll mamma du har som kom med köttfärssås. Vilka/vilken fin present(er) till frökarna du har köpt.



Det låter trevligt att ha semester i Stockholm. Det är mysigt där på sommaren.



Kram

Postat av: Camilla

Men mys!!! Både för lata dagar och Stockholmstripp. :)

Har du börjat din semester redan?! Jag har tre dagar och tre timmar kvar nu, så himla segt!

Fina mamma med köttfärssåsen, sånt värmer!

Kram!

2010-06-23 @ 13:17:59
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback