Sommarlov :)


Gladaste ettagluttaren på väg till examen. ♥

Sommarlov, solen lyser skönt
Sommarlov, gräset är så grönt
Himlen blå, vill jag nå, när jag fångas utav vinden
Sommarlov, Sköna sommarlov
Havets vågor, sakta rullar in
Och jag känner: Sommaren är min!

*grin* ;)

Sommarlovstårta och presenter ♥ Tradition!


Och en mamma som har gjort sej fin i håret. :)

Även om det dröjer 100 år tills min semester börjar så känns det som om sommaren börjar NU. Härligt med alla barnen hemma när jag är ledig. Härligt att kunna göra lite som man vill. Hurra! :)

 


Kommentarer
Postat av: Linda

Härligt med sommarlov. Här har jag varit på studenten idag. Mammas kompis son tog studenten idag.

Postat av: Camilla

Men hallå vad lik din lilla dotter är dig, på den översta bilden då hon skrattar. (Förutom gluggarna då...)

Hon kommer att bli mammakopia ju.

Stilig i håret är du också.

kramar!

2010-06-13 @ 18:42:11
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback