The l♥ve day

I dag har vi firat bröllop här hemma. Vigsel, fest och rosa prinsesstårta. :) Vad fina de var, Victoria och Daniel. Jag har grinat till och från under hela dagen, men värst var det när Daniel höll sitt tal nyss. Åh, vad fint det var! ♥ Jag är så oerhört lättrörd. Skulle jag gifta mej skulle jag grina mej genom hela vigseln. ;)


L. tyckte det var så roligt att titta på alla fina klänningar. Dagen till ära har hon satt på sej en fin kjol och sin grodprins-tröja. :) O. var inte så imponerad. Men när han lekte med bilar hörde jag i smyg att han sa att Victoria och Daniel åkte i en av hans bilar.. *hihi*

Den här dagen kommer man såklart komma ihåg. Därför kör jag en Dagens...:

..låt: Från och med du
..klädsel: Blått linne, svart tröja, blå blommig kjol, svarta leggings
..händelse: Bröllopet
..njutning: Att vi har haft en sån himla mysig dag! Ätit på resturang tex.
..planer: Kolla på tv, sova senare
..saknad: Å! som är i Sthlm och joinar sin gamla kompis Daniel 
..dummaste: Inget speciellt.
..drog: Bearnaisesås. ;)
..roligaste: Mina barn! :)
..tråkigaste: Ingenting
..köp: Mat, lördagsgodis, tidningar
..humör: Nöjd och glad! :)
..vill ha: en godnattsömn
..måste: Lyfta in O. till sängen. Han har somnat i soffan
..skratt: Åt småisarna
..jobbigaste: All sand som dras in hela tiden
..insikt: Jag är glad att jag inte är kunglig..







Kommentarer
Postat av: Linda

Jag har också tittat på bröllopet igår. Vid 23 gav jag upp pga att jag var så trött eftersom jag sov dåligt under natten till igår. Jag måste se Daniels tal, det finns säkert nån klipp nånstans på nätet.

Jag är också glad att jag inte är kunglig.



Usch, jag har bloggtorka just nu. Har du något tips på vad jag kan blogga om?



Kram <3

Postat av: smilla

2010-06-20 @ 20:21:52
Postat av: Camilla

Men oooh! Jag kikade lite till och från i och med att jag jobbade. Då jag kom hem satt jag klistrat och kollade. Såå fina! Och jag såg kungens, Olles och Daniels tal. Så damn romantiskt! Det är svårt att inte gråta på sitt eget bröllop kan jag också tillägga. ♥

Kram vännen!

2010-06-20 @ 21:58:51
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Åsa

Du skulle ha varit med.. ♥

2010-06-20 @ 23:01:26
Postat av: JoVi

Visst var det fiiiiint ♥ och vilket tal av Daniel! Ojojoj, vilken prins! :)

2010-06-20 @ 23:53:33
Postat av: Anonym

Bröllopet var verkligen fint tycker jag.

2010-06-21 @ 11:31:50
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback