I love mondays

I dag har jag varit ledig. Lycka är att var ledig tillsammans med alla barnen. ♥


I dag gick det inte längre. Fick lov att baka lite i vårt provisoriska kök. Kastrullmuffins blev det. Galet enkelt och gott! ♥


L. fick sommargrejor i sommarlovspresent. Här spelar hon badminton för glada livet. :)


O. drog ut slangen vi har i garaget och gjorde kanaler. Skitkul, tyckte vi alla. :)


Teenien kom också ut i solen. Med en bok såklart. Hon läser mest böcker på engelska nu. Ibland känner jag mej så himla korkad om man jämför med henne. Hon är så smart! ;)


Jag hittade en ny funktion på kameran som jag lattjade med lite.


Sen var det slutlattjat när jag såg hur många skrattrynkor jag hade.. ;) Måste ha haft väldigt roligt. *haha* Fast jag tycker om dem. Hellre så än botox-slät iaf. *försvar* ;) Men mina ögon ser iallafall flirtvänliga ut, tycker jag. *hihi*

I helgen hade vi besök av fd. sambon och hans dotter. Det var trevligt. Men jag kan inte fatta att vi bott här allihopa, det kändes jättetrångt nu. Snacka om att man vänjer sej snabbt. Jag är så _oerhört_ glad att det bara är fyra stycken som bor här under renoveringen. I dag har de varit och spacklat golvet så de kan lägga in ny matta. Nu är grovgörat klart, nu är det bara inredningen som ska på plats. Och målning och sånt. Och mattan då. Japp!

Kommentarer
Postat av: Linda

En härlig måndag med andra ord. Jag håller med dig, hellre skrattrynkor än botox-slät. ;)

Postat av: JoVi

Det ser så härligt ut! Och gott med muffins :P

2010-06-15 @ 09:58:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback