Helgens sämsta vs bästa

Helgens sämsta:


Vi vaknade till ett landskap fyllt med ny snö. Under dagen kom det säkert närmare 2 dm. O. tar det hela med ett tandlöst leende.


Medans mammans leende var lite mer krystat. Fy! Hade det varit för 10 år sedan hade jag lagt mej ner och grinat och varit ARG, garanterat. Nu kan jag tygla mitt humör lite bättre, men inombords var jag alldeles svart.

BÄSTA


Hittade mina borttappade akvarellfärger! ♥ Jag blev överlycklig och satta igång att måla på en gång. Här är det L. som provar att måla på finpapper med finfärger. :)


Hittills har det blivit en färdig målning, och sen dessa halvfärdiga cupcakes.. Kul att bara leka lite med färgerna igen.


Sen var vi hos mormor och morfar. Det blev en dag med snöskottning, utelek, god mat, smurf-lotto och mys på alla sätt och vis. Läka för själen! ♥

Andra bra saker i helgen var att jag satte ner foten där jag skulle, att Så ska det låta började igen, att jag inte åt något godis och sånt alls, att jag var ledig, att tonåringen jobbade på cafeet igen, och att jag har hunnit med en massa roligt!

Nu ska jag dammsuga. Har inte hunnit köpa en ny dammsugare än, men jag har lånat en så länge. :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Under söndagen snöade här, men i lördags var det sol. :) Men det låter som att ni har haft en mysig helg! ;)



Kram

Postat av: Camilla

Samma väder här i går, men idag skiner solen igen och det mesta har smält bort.

Jag har åkt på en förkylning och sitter påpälsad på framsidan och lyssnar på vattendroppar som rinner från taket och fågelkvitter. Solen värmer så skönt om kinderna.

Kram och jag höll alldeles på att glömma berömma både sockerstopp och vackra konstverk! Duktiga du!

2010-03-22 @ 11:33:34
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Smilla

Håller med dig snön behövde inte komma igen. Nu är det snart slut på mars och då ska det vara vår =)



Kul att du målar =) Själv kan jag inte ens rita en streckgubbe :(



Synd på dina gregor som bara går sönder :(



kram

2010-03-22 @ 15:25:50
URL: http://www.smillasplats.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback