Project kitchen

Projekt plocka ur och i kök fortsätter. Pust. I går var jag så uppgiven att jag ringde till mamma och grina. Kan beror på att jag jobbat typ 24 timmar i helgen och suttit sammanlagt 50 min. Lite trött var jag nog. ;) När mamma peppat mej mådde jag bättre och nu går det som en dans. Jag kan iaf konstatera att jag inte är jordens mest organiserade människa, att jag samlar på mej för mycket och att fd. sambon har halva sitt bohag här fortfarande. Grr.

När jag var liten fick jag ett kort av min farbror där det   typ stod: "De säger att de som har rörigt på sitt skrivbord har likadant i sitt huvud, men då undrar jag hur det ser ut i huvudet på de som har ett tomt skrivbord" *haha* Det har jag levt efter verkar det som. ;) Jag är lite rörig av mej, både i huvudet och hemma. Allra helst i skåp och lådor. ;)


Delar av mitt kök


Ett tomt och slitet köksskåp.


Kaklet som snart är ett minne blott. Tack och lov..

Nu ska jag grädda pannkaka. Bästa att passa på medans man har en fläkt! :)


Kommentarer
Postat av: Åsa

FACEBOOK want's you! ;) å jag glömde att locka med en artist i mitt sms imorse.. BROLLE kommer ju oxå hit for cryin out loud!! ♥♥♥

2010-05-24 @ 20:39:25
Postat av: Amlon

Å: Oh maj gadd! Jag kömmer ögonaböj! ;)) KRAM BÄSTA!

Postat av: M

Våga bojkotta facebook! ;) Jag är nog en av de få som vägrar skaffa facebook.Orkar inte, räcker så bra med bloggen.



Yes - det var lillsyrran som var med till dig för hundra år sen och hälsa på. Hon blir 25 nästa vecka.. ;) Tiden går. I mitt huvud är din M fortfarande liten, men läser ju att hon är tonåring redan.. fasiken va tiden går. ( börjar vi bli gamla?? fniss)

2010-05-24 @ 22:39:35
URL: http://mirandalux.blogspot.com
Postat av: Camilla

Det där kaklet kommer du inte att sakna va? Himmel vad fint du kommer att få, men det är superjobbigt att bo där man rusta - och speciellt kök!

Tycker lite synd om dig faktiskt.

Kram!

2010-05-25 @ 14:00:51
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback