Värsta stjärt!

Min O. (såklart) brukar säga Värsta stjärt då och då. Ni kanske tror att det är något negativt? Icke, säger jag. Värsta stjärt är ett positivt omdöme! :) Smaka på orden och känn att det låter bra! ;)

Så lite betyg:

Vädret: Värsta stjärt
Jobbat: Inte så värsta stjärt
Men ett tu tre på jobbet inser vi att det är storhelgs-OB: Värsta stjärt!
Röran här hemma: Absolut inte värsta stjärt
Mina loppisfynd i veckan: Värsta, värsta stjärt
Marabou kokosrulle: Värsta stjärt
Marabou Polka: Värsta stjärt
Jag efter ha mofflat en massa choklad: Så lågt från Värsta stjärt man kan komma

Snart ska jag och tonårigen ner på stan och shoppa lite och äta lunch. Värsta stjärt skulle man kunna säga om det. :)


Jag har lika humor som min 6åring. *haha* :)

Kommentarer
Postat av: Camila

Den där ordlistan borde man ju klippa ut... haha!

Din O är en cooling!

Kram!

Postat av: Åsa

Ni är värsta stjärt hela familjen :)

2010-05-22 @ 17:27:30
Postat av: Linda

Då finns det en cooling i familjen och då menar jag O. ;)

2010-05-22 @ 18:12:38
URL: http://idaliza86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback