Fina torsdagen

I dag har det varit fullt upp, trots att jag varit ledig. Jag har varit på jobbet ändå. Vi har haft det ganska jobbigt på jobbet av olika anledningar och nu skulle vi prata om det med en utomstående. Det var jätteskönt att prata, men jag tycker att jag kanske pratade för mycket. Som vanligt. Prata först, tänka sen, som vanligt när jag blir upphetsad.. S.T.F.U liksom..

Sen fick jag kasta mej hem på cykeln för jag skulle få lunchbesök av K. Han jobbar alldeles brevid Berget.♥ Vi åt korv med bröd. Maten är inte det viktiga, det är sällskapet. ;) Han är så mysig. Skulle faktiskt vilja ha honom här lite oftare. :) Trivs så bra med honom. :)

Efter det var det bara att springa ner till skolan och hämta mina ♥. Sen gick jag och L. på stan, medans O. var hos mo och mo. Vilken lyx det är att bara rå om ett av barnen! Lyx både för dem och för mej. Det är härligt att verkligen kunna lyssna ordentligt.♥ Vi köpte vinterkläder (sena som vanligt.. ;)), fikade och bara hade mysigt.

I morgon är jag också ledig. Skönt! I helgen jobbar jag. Småisarna har pappa-helg. Det känns sådär. Jag kommer aldrig att vänja mej med det. Tack o lov att jag jobbar iaf. Och tur att jag har bästa tonåringen hemma. :)

Två inlägg på två dagar: REKORD! :))

 


Kommentarer
Postat av: Camilla

Vad kul att du är back in blogg igen! :)

Prata först och tänka sedan behöver inte alltid vara negativt, du fick säkert ur dig en massa bra.

Mys med K! Jag skulle också vilja vara lite nykär i höstmörkret. <3

Kram!

Postat av: Linda

Kul att du är inne i bloggvärlden igen. :)

Jag håller med Camilla. Att prata först och tänka sen behöver inte alltid vara negativt.



Åå, jag skulle också vilja vara nykär i höstmörkret. :)



Kramar!

2010-10-22 @ 08:48:48
URL: http://adnilas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback