Tiden flyger

Herregud, det var visst längesedan jag bloggade. Jag borde skämmas. Jag har helt kommit bort från bloggvärlden sen jag började med facebook. Det jag gillar med FB att det är korta grejer man skriver och att jag VET vilka som läser. Här på bloggen är jag lite otrygg, helt enkelt.

Men så här är det på Berget nuförtiden. Vi lever och mår bra. Väldigt bra faktiskt. Jag har en sinnesro nu som jag inte har haft på många år. Jag är helt enkelt fri från vissa ok som jag har haft på mina axlar alldeles för länge. Jag ångrar ingenting som har varit, men jag ångrar att jag inte tog steget tidigare. Heja mej!

Jag har kvar min lilla flört. Det är väldigt trevligt, men vi tar det väldigt, väldigt lugnt. Vi gör oss ingen brådska. (Inte som fd. sambon som flyttar ihop med sin tjej efter tre månader.) Hursomhelst så gör K. (min flört) mej himla glad, och han är en BRA kille på alla sätt. ♥ Men vi är INTE tillsammans eller nåt, utan träffas lite när vi vill. Passar mej perfekt! :) Han är fin♥

Med ungarna är det jättebra!♥ Mina fina, fina, fina♥

En liten uppdatering. Det ska bli fler!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Linda

Ja, du borde skämmas för jag har saknat dina blogginlägg. Men samtidigt förstår jag dig. Men jag håller mig i alla fall lite uppdaterat via FB. Jag är glad över det att vi är vänner där.



Förresten, vet inte om du vet detta..men jag har ny blogg. Jag skriver inte mer på min gamla blogg
http://idaliza86.blogg.se så att du vet detta.



Massor med kramar! <3

2010-10-21 @ 08:39:22
URL: http://adnilas.blogg.se/
Postat av: Mija

Kramar från ett snöigt och soligt Gävle.

2010-11-16 @ 10:06:13
URL: http://mammamija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback