Life on the mountaintop :))

Tänk att ni minns mej, och tittar in här med jämna mellanrum trots stiltjen! :) Tack!

Här leker livet, mer eller mindre! :)

I dag var det klämdag och jag var tvungen att jobba. Barnen fick vara på fritids. Höll på att DÖ av dåligt samvete när det bara var dem + två barn till som var där. Kände mej som uslaste mamman i vägen. Men inte lika usel som barnens pappa som visst var ledig, men ändå inte intresserat sej för om barnen var ledig eller inte. Jag har noll hjälp därifrån nu för tiden. Han tar dem på de helger han måste (när jag jobbar), men inte en sekund mer. Tur att vi har ett skyddsnät runt oss så vi klarar oss ändå. Men jag kan aldrig i mitt liv förstå hur man frivilligt kan avstå sina barn. :( Skulle kunna skriva en roman om det här, men jag låter bli..


Med barnen är allt bra. Mina finingar! ♥ M. är och jobbar på Rockstad Falun nu. :) Hon och en kompis åkte dit och bor i husbil. Kan tänka mej att de har riktigt lattjo! :) Trodde jag skulle vara mer orolig, men det går riktigt bra. Jag litar på min stora, duktiga tjej! :)) Hon behöver pröva sina vingar! :)

L- har snart gått klart tvåan och är som hon alltid är. Världens goaste och mysigaste pysseltjej. Rofylld, klok och lugn, det är min L. det! ♥

O. har klarat av f-klassen med bravur. Från att ha varit ganska slapp på dagis har han blivit en kille som kan allt, nästan iaf. En riktig sportkille som älskar fotboll och bandy. vi har tillbringat otaliga timmar ute spelandes! ;) Då saknar jag verkligen en sportig karl som orkar med hans tempo. Jag är för sjutton rädd för hans hårda skott.. *haha* O. är världens roligaste unge, han har roliga kommentaren om ALLT! :)


Här är födelsedagspresenterna jag fick av mina hjärtan. De är BÄST! :)

Med mej är allt bra. Jag har en rejäl jobbsvacka. ALLT ska förändras till det sämre för oss. Nu snackas det om att vi ska börja 06.00 och jobba till 22.00 på kvällarna (Inte samtidigt och inte varje dag, men ändå. Väldigt lätt för mej som ensamstående..) Vi får mindre tid till våra boende och mer tid går till möten av olika slag. Jag vill inte sitta på möten, jag vill vara med mina boende. Hatar att vin inte hinner det där lilla extra, som jag tycker är det roligaste som finns att ge!! :( Tankarna går ofta att jag MÅSTE göra nåt annat, men VAD?? Jag vill inte jobba för mycket (helst så lite som möjligt! ;)), och jag har världens bästa jobbarkompisar ( de flesta). Nu går jag snart på 5½ veckors semster, kanske känns det bättre när jag kommer tillbaka??



Jag har ingen ny kille, och har inga planer på att skaffa det heller. Jag har sår i hjärtat som måste läkas ordentligt. Ibland blir jag rädd när jag tänker på hur jag har haft det förr. Jag är så lycklig att vara FRI, så jag kommer att förbli fri lääänge! :) Jag fattar inte folk som orkar kasta sej in i relation efter relation! Ibland kan jag sakna någon, men det går fort över när jag tänker på alla jobbiga saker med en relation! Har nog gått och blivit riktigt bekväm! :D Men jag har en väldigt fin och mysig granne som jag gärna vilar ögonen på. Snygging är han, det har jag alltid tyckt. Sen förra helgen träffade jag på en väldigt fin kille, det var längesedan jag skrattade så mycket! :)) Men jag trivs bäst själv, så är  det bara! :))



Nu önskar jag att jag kan fortsätta blogga. Det är ju så kul! :)) Puss på er! ♥

Kommentarer
Postat av: Åsa

Puss på DIG! <3

2011-06-04 @ 11:57:26
Postat av: Pippi

Jaaa! Fortsätt blogga! Är ju så kul att läsa mer om hur ni har det jmf med de mer kortfattade uppdateringar som du gör på fejjan :) Har själv börjat damma av bloggen också, men det är ju assvårt att komma igång igen. Lite 5-56 kanske skulle göra susen :)

Postat av: Camilla

Åh, I looove your Converse! Så fina! :)

Dina presenter var verkligen helt perfekta. Så Amlon liksom! :)

Undrar om min kommentar försvann på ovanstående inlägg, jag kan inte se den nu. Hur som helst är jag jätteglad över att du är back in blogg igen.

KRAM!

2011-06-06 @ 14:51:37
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback