Vadslagning på berget

Nu har vi slagit vad om morgondagen. T.om sambon har gjort en lista, så nu är mitt absolut största mål att slå honom. Jag är väldens sämsta förlorare gentemot honom.. ;)

Här är vad jag tror..

1. Charlotte
2. Sanna
3. BWO
4. Amy
5. Rognedal
6. Nordman
7. Linda
8. Sibel
9. Christer
10. Frida

OBS OBS! Det här är vad jag TROR, kanske inte vad jag TYCKER direkt.

Jag är lite osäker på vissa platser, men det här är vad jag skrivit ner, så det får gälla.
Jag hoppas att inte Sibel eller Christer kommer högre upp, men jag är rädd för det.
Förra året gick det ju inte så bra med min tippning.. så jag har inte speciellt höga förhoppningar i år heller. ;)

Fasiken vad skönt med fredag. Det har varit supermycket på jobbet de två dagarna jag jobbat den här veckan. Så jag känner mej alldeles lagomt fredagstrött.I kväll blir det hemgjord pizza och Let´s dance.

Ha en bra kväll, kamrater!

Kommentarer
Postat av: JoVi

Vad kul att läsa din lista! Jag kommer med en lite senare, troligtvis i morrn, har lyssnat igenom låtarna nu iaf ;)

Kram o ha en härlig kväll!

Postat av: Patricia

Jag håller med till din lista, fast jag sätter nog gärna Nordman lite högre upp, den låten har något visst och den växer varje gång man lyssnar på den.

2008-03-15 @ 12:25:49
URL: http://patricia74.blogg.se
Postat av: Jespermargrete

Very cool site. I like the floating effect. Good programming on the Guestbook too.

2009-03-13 @ 09:59:59
URL: http://jespermargrete.iblog.co.th

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback