Grejen!

Nu har jag hittat en drömsysselsättning för mej: KAKCATERING! Det vore ju det ultimata för mej! Tror att det skulle gå himla bra. Googlade det och det vverkar ju inte så vanligt. Iaf inte här i bondlandskapet. ;) Det här hittade jag dock. Helt underbart! Tääänk om..... :)

Nu sitter jag alldeles själv hemma. Väldigt ovanligt! Tjejerna är i skolan. O. är nere hos "Gjabbana" och äter mat. ;) I kväll jobbar jag. Pappa-helg för barnen. På söndag jobbar jag delad tur. I pausen ska jag och mamma åka på en hantverksmarknad på det här stället. Ska bli jättemysigt! Hoppas på go-fika också. :) På lördag ska tonåringen och jag ta en promenad till ett nyöppnat ställe med massor av lösgodis. Jag försöker äta sunt och bra i veckorna, så jag kan unna mej lite i helgerna. Helt spartanskt kan jag inte leva. Tycker det är livskvalitet att njuta av något gott! ;)

Om två helger ska jag på återträff med min 9:a. Och en massa andra klasser. Det ska bli jättekul. Jag är laddad! Är ju aldrig ut på någonting, men det här ser jag framemot! :) Dagen efter är det kommunfest. Ev. ska jag gå på den också. :) Så typiskt mej. Antingen eller liksom. :)) Frågan är bara vad man ska ha på sej??

Nästa vecka är det höstlov. Barnen är lediga hela veckan. En dag ska jag och tjejerna åka tåg till en annan stad och shoppa lite. Kanske hittar jag något festligt då? O. har vänligt med bestämt krävt att få vara hos mormor och morfar under tiden. Att gå på affärer är ungefär det tråkigste han vet.

Nu är det slut på lugnet. Nu är Gjabbarna här och lattjar. ;) Nu ska jag packa lite grejer.

Trevlig helg!!!!!

Kommentarer
Postat av: Camillas dagar

Oh, spännande! Hoppas att du vågar!!! Du skulle bli perfekt som kakcatering ju.

Okej, det var Roger... ja, jag förstår henne helt. Det framgår ju verkligen i programmet också tycker jag... skum kille.

Krampårej!

Postat av: Smilla

Va ju tvungen att kolla sidan med kakcatering, låter ju som en toppen idé =) Tycker absolut du ska testa/våga!

Ha en trevlig helg!

2009-10-23 @ 16:58:57
URL: http://smillasplats.blogg.se/
Postat av: Åsa

Då beställer jag här å nu SEGA CHOKLADSNITT tack ♥ å kanske även lite bullar! När får jag det levererat?! :)

2009-10-23 @ 20:28:03
Postat av: JoVi

Det låter som det perfekta jobbet! Och jag är helt säker på att du skulle få fullt upp, testa!



Här är höstlovet onsd-fred, på både gott och ont. Dom har delat upp lovet så det är lovdagar varje månad.



Ha en bra helg, trots jobb :)

2009-10-24 @ 09:20:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback